30 maja 2019 r. odbyło się szkolenie dla pracowników Politechniki Opolskiej dotyczące zasad realizacji i rozliczania projektów współpracy transgranicznej współfinansowanych z Programu INTERREG V-A Republika Czeska – Polska.
Na zaproszenie pracowników Biura Projektów Europejskich wydarzenie poprowadzili wspólnie pracownicy Urzędu Wojewódzkiego w Opolu: Justyna Sperczyńska – Kierownik Oddziału Programów Rządowych i Europejskich, Wydział Infrastruktury i Nieruchomości oraz Małgorzata Durlak – Starszy inspektor wojewódzki.
W blisko trzygodzinnym szkoleniu wzięło udział łącznie 23 pracowników naukowych i administracyjnych naszej Uczelni, zarówno planujących złożyć wniosek projektowy, jak też zaangażowanych w realizację bieżących projektów w Programie INTERREG.
Uczestnicy mieli okazję do zadania wielu ważnych pytań dotyczących szerokiego spektrum zagadnień m.in. kadrowych, księgowych oraz z zakresu zamówień publicznych, a także do zapoznania się z opiniami zaproszonych prelegentów w powyższych kwestiach.
Organizatorzy są ogromnie zadowoleni, iż doceniając ofertę Programu INTERREG coraz większe grono pracowników naszej Uczelni korzysta z tej możliwości finansowania polsko-czeskiej współpracy transgranicznej.
Wszystkim uczestnikom dziękujemy serdecznie za udział i zachęcamy do kontaktu zarówno z pracownikami Biura Projektów Europejskich Politechniki, jak również Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego.