Na podstawie § 5 zarządzenia nr 19/2020 Rektora Politechniki Opolskiej z dnia 10 marca 2020 r. w sprawie działań prewencyjnych podejmowanych w Politechnice Opolskiej w związku z zagrożeniem zdrowia publicznego spowodowanym zakażeniami koronawirusem SARS-Co V-2 oraz ustawy z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem CoVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2020 r., poz. 568), w celu przeciwdziałania CoVID-19 Rektor Politechniki Opolskiej poleca:
- wszystkim pracownikom:
– wykonywanie pracy przy swoich stanowiskach pracy z zachowaniem odstępu co najmniej 1,5 metra między pracownikami;
– korzystanie z płynów dezynfekujących znajdujących się w budynkach Uczelni; - przełożonym:
– organizację pracy, w tym spotkań i zebrań, w taki sposób, aby przy jej wykonywaniu był zachowany odstęp co najmniej 1,5 metra między pracownikami.
Zobowiązuje się wszystkich pracowników Politechniki Opolskiej do śledzenia aktualnych komunikatów Rektora Politechniki opolskiej publikowanych na stronie https://po.opole.pl oraz https://wu.po.opole.pl i bezwzględne podporządkowanie się do zawartych w nich poleceń.
Rektor Politechniki Opolskiej
dr hab. inż. Marcin Lorenc
Więcej informacji o działaniach prewencyjnych na uczelni: