Na podstawie § 5 zarządzenia nr 19/2020 Rektora Politechniki Opolskiej z dnia 10 marca 2020 r. w sprawie działań prewencyjnych podejmowanych w Politechnice Opolskiej w związku z zagrożeniem zdrowia publicznego spowodowanym zakażeniami koronawirusem SARS-Co V-2 oraz art. 3 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020 r., poz. 374) w celu przeciwdziałania COVID-19 Rektor Politechniki Opolskiej poleca wszystkim pracownikom wykonywanie od dnia 16 marca 2020 r. do odwołania pracy zdalnej, z wyjątkiem osób, które otrzymały wyraźne polecenie do świadczenia pracy na terenie Politechniki Opolskiej.
Zobowiązuje się wszystkich pracowników Politechniki Opolskiej do śledzenia aktualnych komunikatów Rektora Politechniki Opolskiej publikowanych na stronie https://po.opole.pl oraz https://wu.po.opole.pl i bezwzględne podporządkowanie się do zawartych w nich poleceń.
Rektor Politechniki Opolskiej
dr hab. inż. Marcin Lorenc
Więcej informacji o działaniach prewencyjnych na uczelni: