Browse: Home / Jak buduje się silną markę własną?

Menu

Skip to content
  • Politechnika Opolska
  • Koła naukowe
Header image

Wiadomości UczelnianeLogo

Wiadomości Uczelniane | Politechnika Opolska

  • Facebook
  • Google Plus
  • Instagram
  • RSS
  • YouTube

Menu

Skip to content
  • Strona główna
    • Wywiady
    • Wszystkie aktualności
      • Dziecięca Politechnika Opolska
      • Odeszli
    • Wiadomości Uczelniane – archiwum (PDF)
  • Nauka
    • Wydarzenia naukowe
    • Popularyzacja wiedzy
    • Artykuły naukowe
      • Nauki przyrodnicze
      • Nauki inżynieryjne i techniczne
      • Nauki medyczne i nauki o zdrowiu
      • Nauki rolnicze
      • Nauki społeczne
      • Nauki humanistyczne
  • Studenci
    • Wydarzenia studenckie
    • AZS
    • Samorząd
    • Koła naukowe
  • Kultura
    • Wydarzenia kulturalne
    • Galeria II strona
  • Jednostki
    • Wydziały
      • Wydział Budownictwa i Architektury
      • Wydział Elektrotechniki Automatyki i Informatyki
      • Wydział Ekonomii i Zarządzania
      • Wydział Inżynierii Produkcji i Logistyki
      • Wydział Mechaniczny
      • Wydział Wychowania Fizycznego i Fizjoterapii
    • Akademickie Biuro Karier
    • Biblioteka Główna
    • Dział Współpracy i Rozwoju
    • Instytut Konfucjusza
    • Dział Współpracy Międzynarodowej
    • Studium Języków Obcych
    • Opolski Park Naukowo Technologiczny
    • Uczelniany Ośrodek Informatyczny
    • Doktoranci
  • Na marginesie
    • Felieton
    • Galeria ,,Na marginesie”
    • Podróże
  • Zbuduj z nami swoją przyszłość
  • Nowy kierunek studiów: dietetyka i jakość żywności
  • Silne wsparcie innowacyjnych rozwiązań
  • Kolejny rekord cytowań naszych naukowców
  • Prof. Rafał Stanisławski przewodniczącym ważnego zespołu KEN

Jak buduje się silną markę własną?

Posted by dr inż. Małgorzata Adamska on 24 kwietnia 2019 in Aktualności, Jednostki, Wydział Ekonomii i Zarządzania, Wydziały | 612 Views

Odpowiedzi na to pytanie szukali studenci specjalność marketing menedżerski na zajęciach „w terenie” z budowania marki własnej prowadzonych przez Małgorzatę Adamską. Przez pierwszą część semestru diagnozowaliśmy samych siebie, swoje słabe i mocne strony, cechy osobowości i koloryt personalny. Teraz przyszedł czas na zajęcia z budowania marki własnej w praktyce. W drodze po inspiracje znaleźliśmy się na przepięknym opolskim rynku. A stamtąd już tylko dwa kroki do opolskiego Ratusza…

Postanowiliśmy zadać nasz pytanie (i wiele innych) Prezydentowi Miasta Opola, Panu Arkadiuszowi Wiśniewskiemu. Jest politykiem od lat funkcjonującym w przestrzeni publicznej, osobą rozpoznawalną w otoczeniu i aktywną medialnie. Studenci #WEIZPO postanowili zapytać o tajemnice Jego sukcesu.

Dowiedzieliśmy się m.in., że mimo wcześniej przygotowywanych przemówień w trakcie wystąpień publicznych stawia na spontaniczność i interakcje z odbiorcami. Zdaje sobie sprawę, ze swoich mocnych i słabych stron. Jest pewny siebie podejmowaniu decyzji nawet jeśli wie, że nie wszystkie są popularne.

Studenci zapytali go również o jego obecność w mediach społecznościowych, ponieważ Prezydent Opola znany jest z aktywnego wykorzystania przestrzeni wirtualnej do komunikacji z otoczeniem. Potwierdził, że lubi tę formę dialogu, nawet jeśli komentarze nie zawsze są przychylne.

W odpowiedzi na jedno z ostatnich pytań, dotyczących jego motywacji do pracy, Pan Prezydent ujął nas tym, że jego głównym bodźcem do działania jest potrzeba by świat był lepszym miejscem dla nas wszystkich. Powinno być to motto przewodnie dla każdego z nas!

Na zakończenie spotkania Prezydent Opola życzył wszystkim Studentom, by umiejętnie zarządzali swoją marką osobistą, ponieważ jest to kluczowy czynnik konkurencyjności na rynku pracy.

Kategoria: Aktualności, Jednostki, Wydział Ekonomii i Zarządzania, Wydziały | Tagi: Arkadiusz Wiśniewski, marketing menedżerski, Podstawy Marketingu, Wydział Ekonomii i Zarządzania

O autorze

dr inż. Małgorzata Adamska

Wydział Ekonomii i Zarządzania
Rada Uczelni Politechniki Opolskiej
Prodziekan ds. studenckich Wydziału Ekonomii i Zarządzania w latach 2008-2012 i 2012-2016
m.adamska@po.opole.pl
https://m.adamska.po.opole.pl

Podobne wpisy

Trzy osoby pozują trzymając tekturową ramkęPOligeniusze 2023→

Mężczyzna w garniturze trzyma za rękę kobietę w żółtej maryanrce, w tle duża grupa osóbPierwsze po pandemii świąteczne spotkanie środowiska akademickiego→

Mezczyzna w garniturze na tle ekranu z wyświetloną planszą.Jak powstaje Złota Setka?→

Grupa młodych ludzi w togach podrzuca biretyBirety w górę! Absolwenci WEiZ odebrali dyplomy→

Nowy wymiar zarządzania i inżynierii produkcji

advertisement

Automatyka i robotyka to zupełnie nowy kierunek studiów

advertisement

Nowy kierunek studiów: dietetyka i jakość żywności

advertisement

Nasz Facebook

Ważne

  • Trzy dziewczyny i dwóch chłopców prz stole z laptopami

    Zbuduj z nami swoją przyszłość

    2 czerwca 2023 / Anna Kułynycz
  • Dziewczyna w białym fartuchu siedzi przy stole, na którym ułożone są owoce

    Nowy kierunek studiów: dietetyka i jakość żywności

    2 czerwca 2023 / Anna Kułynycz
  • Trzeh eleganckich mężczyzn, dwoje z nich trzyma dokumenty

    Silne wsparcie innowacyjnych rozwiązań

    18 maja 2023 / Anna Kułynycz
advertisement
  • Facebook
  • Google Plus
  • Instagram
  • RSS
  • YouTube

WI@DOMOŚCI UCZELNIANE on-line

Redaktor naczelna:
Lucyna Sterniuk-Gronek
l.sterniuk-gronek@po.opole.pl
Zdjęcia:
Sławoj Dubiel
s.dubiel@po.opole.pl

KONTAKT

Sekcja Promocji i Kultury
Politechniki Opolskiej
ul. Prószkowska 76, bud. nr 5
45-758 Opole
tel.: 77 449 8126

Redakcja zastrzega sobie prawo skracania i opracowywania redakcyjnego
nadesłanych materiałów. Wiadomości Uczelniane podlegają Biuru Rektora i realizują zadania wynikające z misji kreowania pozytywnego wizerunku Politechniki Opolskiej.

 
  • Polityka prywatności
  • Deklaracja dostępności
 
 

Archiwa

 

©2013 - 2017 Politechnika Opolska | Wiadomości Uczelniane

Menu