Odpowiedzi na to pytanie szukali studenci specjalność marketing menedżerski na zajęciach „w terenie” z budowania marki własnej prowadzonych przez Małgorzatę Adamską. Przez pierwszą część semestru diagnozowaliśmy samych siebie, swoje słabe i mocne strony, cechy osobowości i koloryt personalny. Teraz przyszedł czas na zajęcia z budowania marki własnej w praktyce. W drodze po inspiracje znaleźliśmy się na przepięknym opolskim rynku. A stamtąd już tylko dwa kroki do opolskiego Ratusza…
Postanowiliśmy zadać nasz pytanie (i wiele innych) Prezydentowi Miasta Opola, Panu Arkadiuszowi Wiśniewskiemu. Jest politykiem od lat funkcjonującym w przestrzeni publicznej, osobą rozpoznawalną w otoczeniu i aktywną medialnie. Studenci #WEIZPO postanowili zapytać o tajemnice Jego sukcesu.
Dowiedzieliśmy się m.in., że mimo wcześniej przygotowywanych przemówień w trakcie wystąpień publicznych stawia na spontaniczność i interakcje z odbiorcami. Zdaje sobie sprawę, ze swoich mocnych i słabych stron. Jest pewny siebie podejmowaniu decyzji nawet jeśli wie, że nie wszystkie są popularne.
Studenci zapytali go również o jego obecność w mediach społecznościowych, ponieważ Prezydent Opola znany jest z aktywnego wykorzystania przestrzeni wirtualnej do komunikacji z otoczeniem. Potwierdził, że lubi tę formę dialogu, nawet jeśli komentarze nie zawsze są przychylne.
W odpowiedzi na jedno z ostatnich pytań, dotyczących jego motywacji do pracy, Pan Prezydent ujął nas tym, że jego głównym bodźcem do działania jest potrzeba by świat był lepszym miejscem dla nas wszystkich. Powinno być to motto przewodnie dla każdego z nas!
Na zakończenie spotkania Prezydent Opola życzył wszystkim Studentom, by umiejętnie zarządzali swoją marką osobistą, ponieważ jest to kluczowy czynnik konkurencyjności na rynku pracy.