Prorektorzy – ds. dydaktyki dr Anida Stanik-Besler oraz ds. studenckich i organizacyjnych prof. Tomasz Boczar – podsumowują pierwsze dni e-learningu na Politechnice Opolskiej:
Mija już ponad tydzień zajęć dydaktycznych prowadzonych zdalnie przy użyciu platformy Moodle. To niewątpliwie sprawdzian dla wszystkich Członków Społeczności Akademickiej dostosowania się do nowych wyzwań.
Z wykorzystaniem e-learningu zajęcia prowadzi obecnie 95% nauczycieli akademickich, dla ponad 4500 studentów, którzy zalogowali się na platformę.
W sumie w trybie zdalnego studiowania realizowanych jest ponad 1700 przedmiotów.
Mamy też około 10% zajęć, które powinny odbyć się w tradycyjny sposób. Najmniej jest na Wydziale Ekonomii i Zarządzania – 3 zajęcia i na Wydziale Inżynierii Systemów Technicznych a najwięcej na Wydziale Wychowania Fizycznego i Fizjoterapii.
Dziękujemy bardzo za ogromne zaangażowanie zarówno ze strony nauczycieli akademickich jak i studentów naszej Uczelni.